قوانین و مقررات وب سایت تشریفات اختصاصی واران

شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی

وب ‌سایت واران ، طبق قـوانین جهوری اسلامی ایران، قوانین جـرائم اینترنتی و مجمـوعه‌ قوانین و مقـررات تجارت الکـترونیکی فعالیت می‌کند و کـاربران محترم موظفند هیچ‌گونه مطلب سـیاسی یا مغـایر با شئونات اخلاقی و مذهبی کشور ایران را در این وب‌سایت قرار ندهند. در صورت اثبات این امر، شناسه‌ کاربری این افراد لغو شده و تبعات این موضوع نیز بر عهده‌ خود ایشان خواهد بود.

  1. حقوق معنوی محتوایی که توسط کاربران وب‌سایت واران تولید شده و بر روی این وب‌سایت قرار می‌گیرد، متعلق به وب‌سایت واران است و این سایت حق ویرایش، حذف و یا بازنشر این محتـویات را برای خود محفوظ می‌دارد.
  2. خدمـــات و محتویاتی که توسط واران تولید و عرضه می‌شوند؛ صرفا جهت استفـــاده‌ در این وب‌سایت هستند. هر گونه سوء استفـــاده از اطلاعات، عکس‌ها، نقشــه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از وب‌سایت واران توسط فرد حقیقی یا حقوقی، پیگرد قانونی خواهد داشت. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی cipbooking.ir و لینک به مطلب ذکر شده و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ کتبی از مسئولان وب‌سایت مجاز است.
  3. استفاده از این وب‌ سایت برای مقاصد تجاری، تبلیغات، بازاریابی و نظایر آن ممنوع است.
  4. در صورت عدم رعایت هر یک از موارد فوق، سایت اینترنتی واران مجاز به طرح شکایت از طریق مراجع قانونی ذی‌صلاح و دادگاه‌های رسیدگی به جـرائم اینترنتی در داخل یا خارج از کشــور و روشن کردن اذهان عمومی درباره‌ی تخطی صورت گرفته خواهد بود.
  5. اطلاعات موجود در این وب‌سایت از منابع معتبر و مرتبط و توسط متخصصین این رشته جمع‌آوری،ترجمه و تدوین شده‌اند؛ با این حال به دلیل ماهیت تغییرپذیر این اطلاعات، وب ‌سایت واران مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات بخش راهنمای سفر، ویزای توریستی و… بر عهده نمی‌گیرد.
  6. وب‌سایت واران ممکن است جهت ارسال بسته‌های هدیه، تبلیغات، نامه‌های الکترونیکی و… از طرف خود و یا مجموعه‌های همکار، از اطلاعات کاربران استفاده نماید.
  7. واران مسئولیتی در مورد محتوای وب‌سـایت‌هایی که به آن‌ها لینک داده است، ندارد. این سایت‌ها توسـط گـروه واران تولید نشده‌اند و وجود آن‌ها، به منزله‌ تایید یا ارتباط ما با تولیدکنـندگان آن‌ها نیست.
  8. وب‌سایت واران پایگاه اینترنتی دیگری جز www.cipbooking.ir و زیر‌مجموعه‌های آن نداشته و تنها از همین راه با کاربران خود تماس می‌گیرد. سایر مکاتبات اینترنتی از آدرس‌هایی جز آدرس‌های رسمی و معتبر این وب‌سایت، مورد تایید واران نیست.
  9. ارائه‌ی اطلاعات شخصی صحیح، نظیر نام مطابق با نام مندرج در پاسپورت، تعداد مسافران، سن و… بر عهده‌ی کاربر می‌باشد در صورت ورود اطلاعات نـاقص یا نادرست، مسئولیت عواقب بعـدی این عمل بر عهده‌ی کاربران خواهد بود.
  10. کاربر متعهد می‌شود هرگونه تغییر در مشخصـات فردی خود را در اسرع وقت در وب‌سایت واران اصـلاح نماید. در غیر این‌صورت این وب ‌سـایت هیچ مســئولیتی در قبال تبعات نـاشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.
  11. هرگونه سوء استفاده از نام واران، سایت اینترنتی واران، مکاتبه از طرف واران و یا استفاده از نام های مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ایجاد نماید ممنوع بوده از طریق شکایت به مراجع قانونی ذی‌صلاح، دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور و نیز اطلاع‌رسانی به سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد خواهد بود.
  12. وب‌سایت واران اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.
  13. کلیه ی اطلاعات پرواز را بر اساس بلیط وارد کنید رزرو خدمات بر اساس اطلاعات اعلامی شما خواهد بود مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده بر عهده کاربر می باشد.
  14. رزرو خدمات مرحبا در فرودگاه دبی از 24 ساعت قبل از پرواز امکان پذیر است.
  15. مسافر می بایست جهت پروازهای بین المللی خود اقدام به پرداخت عوارض خروج از کشور کند و هزینه های پرداختی در این رزرو شامل عوارض خروج از کشور مسافر نیست.
  16. برای مسافرین خارجی که قصد ورود به کشور از سالن CIP را دارند بایستی درخواست ویزای ورودی ثبت شود و در صورت وجود کد رهگیری انرا در بخش مربوطه ثبت نمایید.
  17. مسافرینی که نیاز به سرویس ویلچر دارند می بایست در قسمت مربوطه یا در قسمت توضیحات درخواست خود را ثبت نمایند.
  18. وارد کردن اطلاعات تماس و ایمیل برای رزرو الزامیست.
  19. در پروازهای داخلی مسافر می بایست 2 ساعت قبل از پرواز و در پروازهای بین المللی 3 ساعت قبل از پرواز در سالن سی آی پی حضور داشته باشد.
  20. کلیه ی قوانین و مقررات سالنهای تشریفات سی آی پی و فست ترک همانند سالن عادی است و صرفا آسایش و رفاه مسافر در این سالن مد نظر است.
  21. با توجه به محدودیت در رزرو خدمات سوئیت و ولوو در ساختمان CIP فرودگاه امام خمینی و سوئیت در سالن سی آی پی فرودگاه مهرآباد به معنای تایید نهایی نیست و همکاران ما در صورت عدم امکان ظرفیت با مسافر تماس می گیرند و هزینه عودت داده می شود.
  22. کلیه هزینه های مسافر خارجی در سالن CIP فرودگاه مهرآباد به صورت دلاری محاسبه می شود.
  23. جهت کنسل یا تغییر درخواست از حساب کاربری خود گزینه استرداد را بزنید. همکاران ما بررسی و به شما اطلاع می دهند.
  24. در صورتی که مسافر بدون اعلان قبلی از خدمات استفاده نکرده باشد در فرودگاه دبی، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه مشهد هزینه مسترد می گردد. در سایر فرودگاهها عودت داده می شود.
  25. در صورت اعلان کنسلی تا 24 ساعت قبل از پرواز هزینه به صورت کامل به حساب کاربر عودت داده می شود.
  26. برای آشنایی با خدماتی که در هر سرویس به مسافر ارائه می گردد در زمان رزرو بخش “شرح خدمات” را به طور کامل مطالعه بفرمائید.
  27. ترنسفر فرودگاهی فقط برای داخل شهر به فرودگاه و بالعکس است. در صورت سرویس خارج از شهر و یا شهرهای اطراف مابه التفاوت به حساب شما منظور می گردد.
  28. در صورت تاخیر حضور در فرودگاه در پروازهای خروجی و عدم پذیرش در سالن سی آی پی و فست ترک مسئولیت آن برعهده ی مسافر است.
  29. با انتخاب هر فرودگاه در بخش رزرو خدمات در آن فرودگاه به شما ارائه می شود و در صورتی که هم در فرودگاه مبدا و هم در فرودگاه مقصد قصد استفاده از خدمات را دارید لطفا ابتدا برای فرودگاه مبدا رزرو و پرداخت انجام دهید و سپس به صورت مجزا برای فرودگاه مقصد خدمات مورد نظر را رزرو کنید.
  30. در صورت وجود مشکل پشتیبانی آنلاین به سوالات شما پاسخ می دهد همچنین تلفن پشتیبانی شبانه روزی به شماره 09223776164 آماده سرویس دهی به شماست.
  31. در پایان رزرو برای شما رسید صادر می گردد ارائه رسید در CIP یا Fast Track فرودگاه الزامیست.
  32. توجه داشته باشید منظور از پرواز ورودی، پروازیست که از یک مبدا مشخص وارد فرودگاه انتخابی شما می شود و برعکس منظور از پرواز خروجی، پروازیست که از فرودگاه انتخابی شما به یک مقصد مشخص پرواز می کند.
  33. در صورت رزرو خدمات ترنسفر فرودگاهی ، همکاران بخش خودرو با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.
  34. منظور از “استقبال کننده یا مشایعت کننده” در بخش رزرو کسانیست که همراه مسافر قصد ورود به سالن CIP را دارند و می بایست هزینه ورودی را پرداخت نمایند.
  35. در صورتی که پرواز مسافر ورودیست می بایست تاریخ و ساعت ورود به فرودگاه مورد نظر را در بخش مربوطه وارد کنید نه ساعت خروج از مبدا.